دانلود بازی کامپیوتر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
23:7
سه شنبه 10 مرداد 1391
دانلود Final Drive Nitro - بازی هیجان و سرعت در بازی اتومبیل رانی

Final Drive Nitro یكی از بازی های جذاب اتومبیل رانی می باشد كه دارای حجم بسیار كم و گرافیك فوق العاده بالا می باشد. این بازی مسابقه اتومبیل رانی، ماشین سواری با سرعت بالا احتیاجی به یك سیستم قدرتمند ندارد و در بیشتر سیستم ها قابل اجرا می باشد. كسانی كه به بازی های Need for Speed علاقه زیادی دارند كه یكی از بازی های رانندگی با سرعت های سرسام آورد می باشد. حتما از این بازی استقبال خواهند كرد. در نسخه جدید این بازی زیبا و محبوب تغییرات بسیاری دیده می شود. گرافیك بازی به طرز چشم گیری خوب شده است. موسیقی متن بازی و همچنین صداهای بازی بسیار عالی طراحی شده اند. این بازی با حجم كم و گرافیك بالا یكی از محصولات شركت WildGames می باشد كه توانسته محبوبیت زیادی در میان كاربران پیدا كند و هنوز هم در بین كاربران كه از سیستم قدرتمندی برخودار نیستند محبوب و دوست داشتنی می باشد. شما با استفاده از نیتروژن می توانید به صورت سرسام آور به رانندگی در جاده های پر پیچ و خم بپردازید و ماشین شما در سر موانع با پرش زیاد به پرواز در می آید. كه در این صورت كنترل ماشین شما سخت شده و شما با دقت زیاد باید آن را كنترل كنید. شما باید رقبای خود را با سرعت زیاد پشت سر گذاشته كه بتوانید برنده این اتومبیل رانی شوید.

ویژگی های بازی Final Drive Nitro:
- جاده های فوق العاده زیبا و حذاب
- سرعت بالا در رانندگی و اتومبیل های دوست داشتنی
- کسب جایزه در هنگام قهرمانی در مسابقات
- نیاز به سرعت عمل بالا همراه با دقت
- مناسب برای  افراد 3 سال به بالا
- قابلیت اجرا در نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

مشخصات

شرکت سازنده: WildTangent, Inc
قیمت: 19.99 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل: 17.9 مگابایت
تاریخ انتشار: 23:15 - 88/1/7
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com

 

 

 

 

دانلود Rollcage Stage II - بازی مسابقات اتومبیل رانی

Rollcage Stage یکی از بازی های مسابقات اتومبیل رانی مربوط به آینده است که در آن می توانید به آسانی به نیروی جاذبه غلبه کنید و با سرعت های افراطی فوق العاده به رانندگی در مسیرهای مسابقه بپردازید. اتومبیل شما به سلاح هایی مجهز شده است که در طی یک مسابقه بارها تغییر می کنند و با استفاده از آن ها شما می توانید به برتری قابل توجهی نسبت به رقیبان خود برسید. این بازی نسبت به نسخه قبلی خود دارای اتومبیل ها، مسیرها و حالت های بیشتر و همچنین سلاح های جدیدتری است.

ویژگی های بازی Rollcage Stage:
- گرافیک بالا
- امکان انتخاب از میان اتومبیل های مخصوص مسابقه
- مسیرهای متنوع
- حالت های متفاوت بازی (مانند رقابت های حذفی)
- امکان ارتقاء سلاح ها
- و ...

Rollcage Stage II is the sequel to Rollcage. As in the original, it features awesome cars that can drive anyway up, at extreme speeds with a full-on explosive arsenal. Like any sequel it has more of everything... more cars, more tracks and more game modes.

More info (open/close)

مشخصات

شرکت سازنده: Psygnosis Ltd
حجم فایل: 38.74 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/5/20
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

رمز فایل

www.p30download.com

 

 

 

 

دانلود Cortex command Build 24 - بازی فرماندهی به جای مغز

در دنیایی که در بازی Cortex Command ساخته شده است، انسان های زیادی هستند که تصمیم گرفته اند تا به علت بیشتر زنده ماندن و همچنین انجام سفر به فضا، اجزای طبیعی بدن خود را قطع کنند! اما هنوز مغز این انسان ها کار می کند و آن ها قادرند تا با هوش خود و با استفاده از ابزار آلات و ربات ها همه چیز را کنترل کنند. شما به عنوان مغز یکی از این افراد تصمیم خواهید گرفت که چه کارهایی انجام شود و همچنین بین ربات های مختلف سوئیچ کنید تا کارهای مورد نیاز پناهگاه شما و حتی تامین امنیت آن را انجام دهند و با دشمنان مبارزه کنند.
در محیط بازی هریک از کلید های ماوس و کلید هایی مانند A,E,S و ... کار خاصی را انجام می دهند.

ویژگی های بازی Cortex command:
- تعیین میزان دشواری بازی
- محیط های مختلف
- انجام بازی در چند حالت
- ماموریت های متفاوت
- و ...

In the world of Cortex Command, many humans have opted to amputate their entire natural bodies in order to prolong their lives and enable interstellar space travel. Their disembodied brains are hardly helpless, however, as they can remotely control all kinds of machines and craft through artificial interfaces.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

Operative System: Xp / 2000 / Vista / 9x
Processor: 800 mhz
RAM: 256 MB

مشخصات

شرکت سازنده: Data Realms
حجم فایل: 46.07 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 91/2/5
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:


تعداد بازدید از این مطلب: 2120
بازدید : 2120

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر